شرکت در انتخابات، اعلام تجدید بیعت با امامین انقلاب است

شرکت در انتخابات، اعلام تجدید بیعت با امامین انقلاب است

 

آیت الله اراکی مشارکت مردم در انتخابات پیش رو را اعلام تجدید بیعت با امامین انقلاب دانست و تصریح کرد: حضور همیشگی ملت سرافراز ایران اسلامی در صحنه های حساس، به معنای آمادگی برای ظهور حضرت بقیت الله (عج) است.

 

به گزارش روابط عمومی دفتر آیت الله اراکی، ایشان در جمع مردم ساروق و در جوار امامزاده این شهر با بیان این که جامعه بشر در نهایت به جامعه بهره مند از عدل و خوشی ختم می شود اظهار کرد: جامعه آرمانی بشر با رهبری و مدیریت امام معصوم (ع) و پیروان ایشان شکل می گیرد.

وی گفت: بر اساس برخی روایات، گنجینه های زمین با ظهور حضرت حجت (عج) استخراج می شود که بر مبنای این روایات می توان گفت بسیاری از امکانات همچنان برای ما کشف نشده است.

آیت الله اراکی به فرازهایی از متون دینی مانند «یا من فی الجبال خزائنه» توجه داد و عنوان کرد: گنجینه های الهی بی انتهاست؛ اما ظلم ها، جنگ ها و حاکمیت مستکبران سبب شده تا بشر از این گنجینه ها محروم بماند.

ایشان افزود: دلیل محرومیت بشر امروز از حضور رهبر الهی، قانونی است که می گوید اگر مردم نعمت خدا را کفران کنند، آن نعمت از آنان گرفته می شود؛ به بیان دیگر کشتن امامان معصوم و بویژه امام حسین (ع) و به اسارت بردن زنان و کودکان خاندان آن حضرت توسط مردم سبب شد تا ما دچار غیبت امام زمان (عج) شویم.

وی اضافه کرد: لازم است تا در این دوران، آمادگی اطاعت از امام را کسب کنیم تا او تنها نماند.

آیت الله اراکی با یادآوری شعار معروف و بامعنای «ما اهل کوفه نیستیم؛ علی تنها بماند» گفت: این شعار بیانگر وجدان ملت مسلمان و متعهد ایران است.

وی برگزاری جشن های نیمه شعبان را، اعلام پیمان و بیعت با حضرت صاحب الزمان (عج) خواند و گفت: ملت ایران در طول ۴۵ سال اخیر ثابت کرده که حتی با انواع ظلم ها و تحریک ها، امام خود را تنها نمی گذارد و همین امر نشان می دهد که این ملت، منتظر حقیقی ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.

ایشان درباره انتخابات پیش رو نیز تصریح کرد: ما با مشارکت در انتخابات به امام زمان (عج) و رهبری معظم انقلاب اعلام می کنیم که آن ها را تنها نمی گذاریم و در تداوم مسیر حق و عدالت، ثابت قدم هستیم.

آیت الله اراکی انتخابات را اعلام تجدید عهد و پیمان با امامین انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: مشارکت در این انتخابات به معنای تداوم حضور در مسیر آمادکی برای ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.

پایان پیام/