پیام آیت الله اراکی به رئیس جمهور منتخب مردم شهید پرور و همیشه در صحنه ایران ، دکتر مسعود پزشکیان

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب ایران

 

با سلام و احترام،

 

بحمدالله و با ایمان به مسیر ولایت و انقلاب اسلامی، این پیروزی بزرگ که حاصل عشق و علاقه شما در خدمت به مردم و تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است، را به شما تبریک عرض می‌نمایم. این موفقیت که با همدلی، هم‌افزایی و بهره‌گیری از تمامی استعدادها و ظرفیت‌های کشور و با تلاش‌های جهادی و شبانه‌روزی در راستای حل مسائل و مشکلات و تحقق انتظارات بحق مردم به دست آمده، نشان از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما در خدمت به اسلام و انقلاب دارد.

 

بی‌تردید، انتخاب شایسته شما به عنوان رئیس‌جمهور ایران اسلامی، بیانگر اعتماد و ایمان مردم به توانمندی‌ها و اندیشه‌های والای شما در مسیر تحقق عدالت و رفاه اجتماعی است. این موفقیت، ثمره‌ای از تلاش‌های بی‌وقفه و خالصانه شما در راستای خدمت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور عزیزمان است.

 

امیدوارم با تکیه بر توانمندی‌های کشور و با حفظ ارزش‌های ولایی و انقلابی، به سوی پیشرفت و توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی گام بردارید و با تلاش در جهت ارتقای عدالت و رفاه اجتماعی، زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی باشید. همچنین، با بهره‌گیری از توانمندی‌های جوانان و نخبگان کشور، در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و استقلال اقتصادی کشور حرکت کنید و با ایجاد فرصت‌های برابر و ارتقای سطح زندگی مردم، گام‌های موثری در جهت تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی بردارید.

 

با دعای خیر برای موفقیت‌های بیشتر و پیشرفت همیشگی شما، امیدوارم که در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، شاهد اعتلای روزافزون ایران اسلامی باشیم.

 

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

محسن اراکی